reklama

Nápad za všetky drobné

Sedíme si s kamoškou len tak na lavičke, klebetíme a tu zrazu NIEKTO...Narýchlo a bez jediného slova mi strká do ruky papierik. Už aj ho niet. Ufujazdil ani vietor. Utiekol ani zlodej. Ani sme si ho por

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Obrázok blogu

 

Trošku mi najprv pripomenul hluchonemých, tí však zvyknú zanechať okrem papierika, ktorým oboznamujú, aké majú postihnutie aj nejakú maličkosť, za ktorú si spätne pýtajú peniaze.

Už aj som otočila papierik letákového typu a pozorne prečítala:

Ahoj som umelec. Hľadám lásku.

Veľmi si ma zaujala. Neviem o tebe nič,

či si zadaná alebo nie. Ak chceš mohli by

sme sa spoznať.

Peťo 0905 888 555

ICQ 567987465

romeo@post.sk

(kontaktné údaje z pochopiteľných dôvodov pozmenené)

Aké otázky sa vám vynárajú?

Mne napríklad, koľko takýchto papierikov už rozdal? Uzavrel s niekým stávku, alebo to celé myslí chlapec skutočne vážne?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Robiť reklamu samému sebe. Svojej osamelosti. Svojmu umeniu. Kričať do sveta som sám, myslím si o sebe, že som umelec a chcem lásku. Ozvi sa mi, lebo si ma zaujala. Nevidel som ťa síce úplne zblízka, lebo som akosi nestihol. Vlastne som sa ti hanbil pozrieť priamo do očí, ale tak zďaleka si ma zaujala....

Je to inteligentnejšia forma zoznámenia ako po niekom pískať, či vykrikovať, že má povedzme pekné nohy?

Martina Gáborová

Martina Gáborová

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ak žiješ, musíš mávať rukami, skákať, robiť rámus, smiať sa, rozprávať sa s ľuďmi, pretože život je pravý opak smrti! Zoznam autorových rubrík:  máme doma ViliamaŠvajčiarskoinazelenina

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu