reklama

Cumeľ je fejk

Vyrábajú ich rôzne. Veľké, malé, pozahýbané, akože, aby lepšie sedeli do pusy. Nakúpila som všetky druhy, lebo mi bolo povedané, že sa nimi vyvíjajú slinné žľazy a podobne. Potom som si uvedomila, čo je pravý dôvod!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Lebo keď dieťa plače, dáme mu predsa cumeľ.

Ale čo v prípade, že neplače?

Skúšala som mu ho dať asi x krát. Nikdy nevydržal dlhšie ako dve sekundy. Mám mu ho zalepiť lepiacou páskou, aby tam držal? Kašlem na cumeľ! Veď keď otvára pusu chce buď len niečo podstatné povedať, alebo zíva, alebo je prekvapený, vtedy otvorí veľkú pusu, alebo sa smeje, alebo chce jesť. Keď sa nebodaj chvíľu zlostí, tiež to má svoj dôvod. Je opäť hladný, alebo chce spoločnosť. Tak načo sú tie cumle? Aby sa deti naučili vypľúvať?:)

Martina Gáborová

Martina Gáborová

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ak žiješ, musíš mávať rukami, skákať, robiť rámus, smiať sa, rozprávať sa s ľuďmi, pretože život je pravý opak smrti! Zoznam autorových rubrík:  máme doma ViliamaŠvajčiarskoinazelenina

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu