reklama

I love people

Rozplakala som sa, ja sebec. Neuvedomila som si, že nie som na svete sama, ja jediná – ojedinelá. Koncentrovala som sa na svoje ego. Svoje sebecké pocity. Len ja, ja a ja. Nikto iný. A potom... ....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Existuje druh ľudí, ktorí sú všade vítaní, pretože kde sa vyskytnú, tam žiaria. Nie sú ako hviezdy, ktoré zaniknú. Sú to stálice. Keď zbadáte ich zjav, hneď budete vedieť, že sú to oni.

Jedna práve odišla. Vzala ruksak na plecia, povedala ahoj a zmizla. Viem, že sa zas objaví, ale teraz musela odísť, aby mohla spraviť radosť aj iným ľuďom. Ja počkám.

Stačí, keď spoznáte jedného takého krásneho človeka. Život má zrazu zmysel. Takýto človek vás nakazí nevyliečiteľnou chorobou, ktorá sa prejavuje na každom kroku. Zrazu objavujete stav beztiaže, dokážete lietať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

I love people

I love people who make me laugh...

"Všetci sme na tomto svete z jediného dôvodu a ten dôvod sa nazýva Láska. Láska sa však nemá sústreďovať na jedinú osobu, má byť rozptýlená po celom svete a čakať na objavenie. Otvorte sa tejto láske. Minulosť sa nedá vrátiť. To, čo má prísť, treba rozpoznať".

Citát: Paulo Coelho, Víťaz je sám

Martina Gáborová

Martina Gáborová

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ak žiješ, musíš mávať rukami, skákať, robiť rámus, smiať sa, rozprávať sa s ľuďmi, pretože život je pravý opak smrti! Zoznam autorových rubrík:  máme doma ViliamaŠvajčiarskoinazelenina

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu